Acasă > e-mail, Uncategorized > Cum se face o adresa de E-mail pe GMail

Cum se face o adresa de E-mail pe GMail


mail22Daca data trecuta am invatat cum sa ne facem o adresa de E-mail pe yahoo ,astazi o sa invatam cum sa ne facem un cont de e-mail pe gmail care vad ca este din ce in ce mai popular printre utilizatorii de pc.

Pentru inceput o sa deschidem un browser si vom scrie in motorul de cautare gmail si o sa ne apara aceasta fereastra

1Si pentru a va creea o adresa de e-mail apasati pe Create an account si o sa va apara aceasta pagina unde o sa completati datele personale

34dupa ce ati terminat de completat toate datele apasati pe I accept Create my account si o sa va apara aceasta pagina unde nu va mai ramane decat sa introduceti parola de e-mail

5

si acum avem un nou cont de e-mail pe gmail

Ati vazut cat de simplu se poate face o adresa de e-mail

In urmatorul tutorial o sa va prezint un program  “mozila thunderbird” care ne v-a aduce e-mail-urile direct pe desktop si o sa va mai arat cat de simplu este sa trimitem un e-amil folosindune de acest program.

Pana data viitoare va astept pe rubrica de comentarii cu sugestii sau nelamuriri

De Blogaras

  1. vlad 66
    03/10/2009 la 9:57 AM

    iTIT MULTUMESC FRUMOS MPENTRU ACEASTA PREZENTARE
    Sunt la inceput de drum ca sa zic asa si chiar nu stiam cum sa-mi fac o adresa de mail
    An si o adresa pe yahoo mail dar am auzit pe toata lumea ca e mai buna cea pe gmail
    si cu ajutorul tau am reusit sa-mi fac
    Mersi frumos si ce sa-ti spun la mai multe articole

  2. halimosu
    08/11/2009 la 10:20 PM

    Frate ne lasi crezi ca mai exista cineva care nu stie cum se face o adresa de mail sau cum se face un is de messenger
    Acum toata lumea are un pc in casa si cred ca stiu sa-l foloseasca de o adresa de mail nu mai vb
    Cred ca daca intreb si un copil de clasa 1 cum se face o adresa de mail stie sa-mi raspunda
    Baga si tu ceva mai greu ca pe astea le-am fumat de mult
    Daca tot vrei sa ne inveti ceva fa si tu de ex
    cum se face un site
    cum se instaleaza un linux
    cum setam un router
    cum intram la cineva in calculator fara sa-si dea seama si tot asa
    Hai ca am plecat ca poate v-am plictisit si oricum nu cred ca o sa-mi postezi acest comentariu asa ca nu mai are rost sa ma chnui sa vb atat
    O zi buna

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

